Monday, July 4, 2011

Sem 5...(New challenge)

ASSALAMUALAIKUM......

After a moth aku cuti,esok dah start klaz.Wooow perasaan macam-macam ade,takot,malas,dan semangat..
Takut coz aku takot dengan subj sem ni,takut failed,lec dan macam2lah.Manakala malas pon ada coz cuti lama sangat rase macam best duk umah lak..Manakala semangat timbul bila sem ni aku rase macam best.dan tahun akhir aku kat sini.ahhaha
Oh yee sem ni aku dah tak tinggal kat hostel dah,duk rumah lagi best kan kan.Korang taulah kan duk hostel macam-macam barang ilang,pas tu kotor.hehee...
Tapi setiap permulaan sem or awal sem aku selalu stress memang under a lot of pressure sangat-sangat bile aku kene add or drop subj..Malam ni pon aku stress coz subj yg aku nak ambik xboleh ambik coz jadual dah penuh dan masa xsesuai.Aku xtau nak buat ape,so juat wait for tomorrow.
Esok aku kene lah bangun awal ermm malas-malas.biase bangun lambat..
Untuk this sem aku harap aku xde banyak tekanan dan aku akan try buat yang terbaik...Hilangkan rasa MALAS    kalau boleh lah....Malas ni racun tapi kenapa aku selalu malas.???? YANG TU KITA TAK TAU...

Welcome SEM 5

No comments:

Post a Comment