Wednesday, July 6, 2011

Kenapa kita perlu meninggalkan dunia ini??

Kenapa kita perlu meninggalkan dunia ini sedangkan kita belum bersedia untuk meninggalkanya...

Kematian.......
Aku sebagai manusia biasa sememangnya aku takut pada kematian..Xtau kenapa adakah aku ingat tentang dosa-dosa yang aku telah lakukan atau aku rasa belum cukup pahala yang aku ada untuk dibawa nanti.Bila aku terpikir yang maybe aku ada masalah jantung yang belum pasti lagi aku jugak terpikir tentang kematian..Adakan ini dugaan tanda-tanda yang aku akan meninggalkan dunia ini..

Selepas ape yang aku baca dan tau aku dah tak boleh pikir ape2 lagi..Yang aku pikir adakah aku akan mati..Sesungguhnya aku belum bersedia untuk itu,dan aku taknak mati lagi...Kerana aku takut aku akan dosa-dosa yang aku lakukan.Aku tak tau macamana nak luahkan dan pada siapa so aku hanya mampu menulis blog ini bagi menghilangkan rase risau aku...

Minggu depan aku kene jugak pergi buat checkup kat klinik untuk memastikanya.Kalau betolah aku ade penyakit itu sesungguhnya aku adalah orang yang paling malang.Aku memang taknak mati lagi kerana aku belum cukup pahala....

Ya Allah tolong aku..............................................................................................................

No comments:

Post a Comment