Wednesday, July 6, 2011

First Assingment

Assalamualaikum...

harini aku dah dapat 1st assingment aku..Macam xcaye je baru 3hari dah dapat assingment.
SPEEACH!!that a new assingment aku for subj PublicSpeaking....Tajuk die bebas so aku xtau nak buat pasal ape.Ni yang merisaukan aku ni dah lah hari isnin ni kene speeach kar hall.OMG!!
In my mind just remember about JUVANA..So i think nk buat pasal Juvana lah.Tapi this speeach in english tu yang melemah kan aku dan menakutkan tuu...Bab kalau nak duk berdiri di depan tu membuat aku nervous dan takut.Tengok muka-muka classmate aku and bile aku tersalah kew takut diketawakan je.Dalam mind aku skun ni nak cari bahan dan ayat-ayat yang sesuai dan mudah aku ingat nanti.Kalau aku dilahirkan orang english xpe jugak or ikut singapore..hahaha
Weh sumpah tension macam mane lah nanti ni.....wadooiiiii mampus aku...
dahlah aku nak gi cari idea ni...bye...

No comments:

Post a Comment