Friday, July 1, 2011

Show off ain't cool

Assalamualaikum....

Today aku nak citer pasal orang yang suka sangat showoff or in malay nye berlagak.Tak kiralah orang ni suka boast diri die kat kawan-kawan dia ke or orang lain disekeliling die.
Bagi aku orang macam ni kadang-kadang menyakitkan hati.Ade jew benda yang die rase die hebat,kuat,pandai dan macam-macamlah.Tapi yang sebenarnya diri orang yang showoff ni 'APA PUN TAKBOLEH'..
Diorang saje jew nak tunjuk kat orang lain yang die tu hebat tapi kalau kita suruh die buktikan tau takot...

Aku pernah berkawan dengan orang yang suka menunjuk-nunjuk ni,memaglah mula-mula rasa sakit hati,meluat and etc but bile dah lama-lama berkawan kita pun dah tau perangai die so buat bodoh jew lah..
But tak semua orang yang suke boast diri diorang ni dalam semua hal,kadang-kadang sesetengah part tu jew diorang menunjuk-nunjuk and berlagak.
Kalau mereka suke boast dan showoff pasal result exam maybe mereka taksuka buat kat bende lain for contohnye pasal awek kew atau pasal aktiviti lain..
Tapi kalau dalam semua hal mereka nak boast dan showoff diri mereka maka dengan sesungguhnye orang itu adalah orang yang betol-betol giler show diri mereka hebat.AWESOME sangatlah kan??hahaha Tak tau lah apo yang nak dikate kan dah sikap diorang macam tu.
Dan bagi aku orang yang Poyooo giler dan suke show diri diorang hebat  ni kan mereka sebenarnye tak hebat pon.saje je tu..

Dan Mereka ain't COOL...sama sekali tidak...
'Ape Pon Tak Boleh'

No comments:

Post a Comment