Tuesday, July 5, 2011

First weekssss sem 5!!

Hi...Wah dah sem 5 aku skun ni..
Minggu pertama sem 5 aku boleh dikatakan bermula dgn baik(baru 2hari)..
1st day class Public Speaking dengan Career Managment..Both of this subj lec same jew..Best lah jugak lec ni baik..Lepas habis class ari pertama tu aku kuar g Alamanda dengan kawan aku lagi pon bosan balik rumah terus.Kiteorang gi jalan2,pusing2 and aku TERbeli benda yang aku memang nak dari dulu lagi..IPOD TOUCH....memang seronok sangat dapat beli tu.Lepas beli aku balik.
Hari kedua pulak class aku International Business,Operation Managment dan Investment analysis..Bagi aku ketiga-tiga subj ni susah kot...Ia akan membunuh aku nanti...60% tu untuk final exam,mati lah aku nati...
Yang lain2 nye aku xboleh nak discribe lagi..heheh aku hope this sem good sem for me dan xde yang terbunuh dan dibunuh nanti..hehehe..

No comments:

Post a Comment