Monday, July 18, 2011

Harry Potter and Deathly Hallows part 2..

Assalamualaikum....

Agak terlambat sikit untuk aku citer pasal HarryPotter ni.Hari Jumaat hari tu aku gi tengok citer Hp7part2 ni kat Alamanda SENDIRIAN cian aku...Citer ni aku dah tunggu dari last year lagi selepas aku tengok part1.Untuk tengok citer ni aku excited giler.so aku beli tiket untuk tengok citer ni dr hari isnin lagi in 3D..Selama sedekat citer ni kuar ini adalah yang terakhir berat rasenye hati untuk melepaskan HarryPotter ni.

Pada korang yang xminat citer HP ni kene jugak tengok citer ni sebab ni yang terakhir.Last episod tu...Pada aku citer HarryPotter yang last ni MEMANG terbaik giler dan kalau nak dibandingkan dengan yang lepas-lepas yang ni lagi gempaklah.Last part ni mengisahkan pasal Harry akan melawan Voldemore,kuasa baik melawan kuasa jahat.Tapi citer HP yg ni macam banyak sangat potong dan xditunjukan seperti dalam novel die.Dan citer yang last ni aku rase xpanjang sangat macam citer-citer HP yang lain.Aku rase macam xpuas tengok dan terlalu cepat citer die habis.Aku ingat yang last ni panjang lah lagi baru best.

Dan waktu Voldemore tu mati kehidupan magik di Hogward dah aman.Dan bile dah tibe penghujung citer dimana 19years later perasaan sedih dalam diri aku timbul dan bulu rome aku naik ala HarryPotter dah habis lepas ni dah xde dah.Sedih giler kot coz citer ni dah sedekat aku tengok.HArap-harap lepas ni ade lagi HP yang lain or the next HP yang sedang hangat diperkatakan di UK iaitu citer Tunnels.Tapi citer tu xde dalam movie lagi just dalam novel.

Apa-apa pun HP yang last ni memang best dan kesemua HP semua terbaik.Tengok banyak kali pon xbosan.Berbaloi lah aku tengok HP selama 10-11 tahun kerna citer die terbaik.....Rase mcm nak gi tengok lagi......

No comments:

Post a Comment