Thursday, July 14, 2011

My Dilemma....

Assalamualaikum........

Disini hari ni saat ini...aku mahu cerita pasal dilemma melayu...Ia merujuk kepada aku dan bukanya semua orang melayu dan ini just tajuk dilemma melayu iaitu aku.
Dilemma aku sekarang yang membuat aku serba salah,xsenang duduk dan rase terhimpit..
Ape korang rase kalau Kawan-kawan megajak,menjemput,MEape-ape lah gi hangout ke,tengok wayang kew,makan,or any thing but korang xnak pergi,xboleh pergi dengan ade alasan tersendiri..

Itulah situasi aku..Kalau aku tolak pelawaan mereka,diorang kata macam-macam kat aku,alasanlah,dah sombong lah,selfish lah,fish-fish ape lagi lah.Diorang xtau ke yang aku ade alasan tersendiri..Kalau aku ikut hati diorang aku pulak yang susah,merana dan keje aku terStunted..Aku tak tahu nak buat macam mane..
Sama ada aku kene selfishkan diri or pentingkan kawan WALAUPUN kite yang susah..
??

About onemore thing,Aku memang xkisah berKAWAN dengan sape pon xkire lah die tu baik ke,nakal ke,giler-giler ke tapi aku xsuke lah kalau kawan aku buat aku xsuke die.Aku xkisah kalau pendapat kiteorang xsama asalkan jangan buat sesuatu yang buat aku bertambah xsuka die.
Kalau lah tahu benda yang aku xsuka tu xpayah lah nak buat benda yang aku xsuka tu SURUH aku suka.Ia memang xkan menjadi SEBAB benda Yang AKU BENCI aku AKAN BENCI buat selama-lamanya.Tak payah nak suruh aku Open Minded lah ape  lah....

Dilemma oh dilema.......10sion lah klau aku pikir pasal kawan ni.YES KAWAN(FRIENDSs) penting untuk kite.Aku tahu kawan-kawan aku baik pada aku tapi Tolonglah  JANGAN BUAT aku  BENCI KORANG...Sebab kerana Percakapan BOLEH buat PERSAHABATAN itu HANCUR.
Siapa yang makan cili die terasa pedasnya.Aku xcakap aku xsuka kawan-kawan aku.Korang TERBAIK bagi aku Tolong aku bile Aku susah,Tapi tolong jagan BUat aku Benci.....

BERKAWAN BIAR SERIBU berCINTA BIAR SATU.....
maaf kalau terasa.....ini hanya luahan perasaan..

No comments:

Post a Comment