Thursday, July 7, 2011

Please to be nice to me...

(Walaupun agak terlambat pasal JULY tapi aku harap ia menjadi yang awesome fo me...)

This july....only one month lagi kita dah nak puasa.Aku taksabar nak menunaikan ibadah puasa pada tahun ni dan sambut raya.In this july jugak macam-macam event dilakuakan oleh station Tv or individu termasuk lah aku.Bukan tu je movie best-best pon banyak bulan ni termasuk Transfomers,Harry Potter dan spy kids..ermm...
Bukan tu je Pesta Flora kat Putarajaya,Bersih kat KL dan macam-macam lagi..Tapi aku pelik kenapa JULY??

For me pulak this july i hope jadi july yang terbaik untuk aku..Bukan ape this july aku baru masuk sem baru,dan ini merupakan sem bagi aku yang mencabar lah jugak.Minggu ke-2 july ni aku dah kene speech kat depan orang dan july ni jugak memberikan aku cabaran bila duit saku aku cepat giler habis.So oleh kerana hal yang demikian aku terpaksalah menahan lapar dah dahaga untuk menjimatkan duit.hahaha......
Tapi xpelah kan aku boleh berjinak-jinak dan berlatih untuk bulan Ramadhan nanti.

JULY

Tadi waktu class Entrepreneurship lec aku bagi tahu kiteorang satu class yang kiteorang nanti akan berniaga di Bazar Ramadhan kat seksyn 3tambahan Bangi.Aku tau lah macam mane.aku ni boleh ke berniaga?haha hope boleh lah tambah pengalaman kan nak jadi bisnes man...hehehe...

For you JULY please jadi terbaik untuk aku,aku memerlukan pertolongan mu....
Tapi untuk july ni jugak aku rase waktu nya berjalan TERLALU SLOWww..hari ni baru 7hb..Kenapa rase lambat giler ni....Walau apa pun dalam masa one month ni aku harap dapat mempelajari benda baru dan menjadikan july ni yang terbaik untuk masa-masa dan bulan-bulan yang akan datang Insyallah....

No comments:

Post a Comment