Sunday, July 24, 2011

Ketagih gileR...........

Tolong aku...............................
Sekarang ni aku xtau nak buat camne coz aku dah ketagih...Ketagih coffee....Sehari xminum coffee hidup mcm x perfect and something not enough.....Macamane lah aku boleh ketagih minuman ini sekarang dah susah.

Aku xtau sama ada coffee tu baik untuk health or nop but untuk mengurangkan minum bende tu agak susah kerana klau aku bosan xbuat ape-ape so aku akan buat coffee kalaulah bosan aku tu sepanjang hari so dlm 2-3 jam aku akn buat coffee...Aku xtau ape kesanye nanti tapi kalau mlm tu memang susah nak tido coz dah minum coffee banyak sangat.

Cappuccino Starbuck.
Kalau dulu aku xboleh minum coffee coz kalau aku minum aku akan berak xhenti-henti tapi bile aku amalkan jugak minum coffee waktu form3 sampai sekarang aku xboleh berhenti pulak.Ini pon menyebabkan aku xselesa jugak coz aku takot kesanye nanti.Aku ade jugak terbaca yang orang tue benyambut harilahirnye yg ke 100 tanpa minum coffee sepanjang hidup die.Woow kalau die xpernah minum boleh hidup samapi 100th macam mane dengan orang yang suke coffee ni??

OldTown punye...bestnye...
Coffee yang paling aku suke cappuccino by Starbuck...gempak lah coffe die kalau rm11 tu xcukup lah mesti nak yg besar punye...haha
Coffee yang kat Big Apple pon best jugak Late....wah memang banyak lah coffee yang best kat Kopitiam-kopitiam hinggalah ke coffee 3 in 1...ahha

Masalahnye sekarang aku nak kurangkan minum coffee yang menyebabkan aku KETAGIH GYLER ni.....Tolong lah aku...................................

No comments:

Post a Comment