Friday, July 15, 2011

Friday...

Today is Friday 15July 2011....

Pagi ni hujan turun dengan lebatnye...Sampai sejuk aku nak madi untuk gi kelas...Hujan rahmat ni dipagi hari jumaat ni..
Waktu aku menunggu hujan berhenti aku berborak dengan kawan aku.Daripada artikel yang aku tulis pasal dilema aku semalam orang tu terasa lah pulak.Baguslah kalau die terasa tapi aku xberniat untuk putuskan hubungan persahabatan dengan die.Aku ingat die dah tak buat,berbincang isu2 yang menyakiti hati aku tapi die perli aku lagi adelah pagi tadi.Oleh sebab dah PERANGAI die macam tu aku buat BODOH jew lah sambil tersenyum dan tergelak.
Die ade tanye aku pasal kwan makan kawan.Aku cakap aku xpernah dimakan kawan dan memakan kawan sendiri.Die tanya aku pasal kawan-kawan lama kat sekolah aku dulu mcm mane.Kalau die terbaca blog ni aku akan citer pasal kawan-kawan lama aku.

Kawan-kawan lama aku walaupun xsebaik malaikat,dan taklah sekejam iblis tapi diorang akan cover percakapan dan perbuatan diorang.Mereka kawan lama aku xpernah bergaduh mulut or fighting2 dengan aku coz aku pon xpernah cari gaduh dengan diorang.Sebagai kwan SAHABAT kite perlu hormat persahabatan itu dengan baik jgn hanya mahu mengYE kan untuk diri kite sahaja.KALAU kite tahu yang kawan kite tu xsuke BENDA itu so jangan naikan ape yang diorang xsuke.Jangan besarkan isu yang pada mulanya kecil.
Aku dah banyak kali bagi tau die yang aku memang xsuka isu itu tapi yang die tu suka bangkitkan isu yang sama setiap kali jumpe aku asal?
Kawan-kawan kat sekolah aku dulu termasuk aku xpernah bercakap pasal isu yang sama dan bile kite tahu yang kawan-kawan kite xsuke so stop to said benda yang sama,.
Kalau aku nak citer pasal kawan dan sahabat lama aku memang xkan habis lah.Kalau die nak tau lagi pasal aku or kawan lama aku just ask theme.

Tapi pagi tadi aku xmahu mengeruhkan lagi keadaan yang dah keruh.Aku TAKnak Hubungan PERSAHABATAN aku dengan DIE or MERAKA berdua tu terjejas...

Berbalik hari jumaat ni,bile samapi je kelas aky kesejukan xterhingga samapi nak belajar pon susah...Lepas ni aku nak gi tengok citer HARRY POTTER....xsabar rasenye but before tu kite gi SOLAT JUMAAT lu..hahahaha......Harap this FRIDAY today menyeronokan...ALhamdullilah aku masih sihat..
Thanks a lot ALLAH.......

No comments:

Post a Comment