Tuesday, April 26, 2011

Hari yang bermasalah,dan penuh KEsibukan...

Adoiiya minggu lepas ngn minggu ni adalah minggu yang paling busy bagi aq.Buat presentation,assingment yang melambak and kerje rumah yang tergendala.Bukan tu je masalah duit yang xcukop2 and skun ni aku buat loan lak ngn Paan selepas duit yg mak aku bagi minggu lepas dah habis.

Xtau lah kenapa aku dah tention gyler skun ni bile hampir2 ngn exam ni.Dahlah dengan banyak masalah family,dirisendiri,and study so aku rase macam nak wat keje giler jew.ermmm.....ade gak rase macam nk buat bodoh je pasal masalah aku ni tapi xboleh laa asyik terpikir je masalah aku ni..
Walauapapun aku memohon kpd Allah supaya biar senangkan kehidupan aku di dunia dan akhirat....AMIN....(rase nak nangis pon ade tapi control machO laa..) haha...

No comments:

Post a Comment