Sunday, April 24, 2011

Guard kurang Ajar......

Assalamualaikum...
Hari ni aq ade mase tuk menulis dan update blog aq ni.Hari ni aq nk luahkan ape yg ade di dalam pikiran aku ni kpd member2 kat blog ni...Tu pon klau korang terbaca hahahaaaa...
Aritu waktu aq nk balik umah dari ostel biasalah setiap ari jumaat aq balik umah coz xbest kot duk ostel mcm sial je..Dalam perjalan aq nak kluar drpd pagar ostel tuu..jalan ke luar neraka lah kirenye tiba2 aq di TEGUR oleh sorng mkcik Guard ni...Mk cik ni tnye nk kemana?Haii dah nmpak beg besor gini xkan lah nk g shopping kot mestilah nk balik..Lepas tu die suruh aq baca ape yg tertulis kat dinding tu xsempat aq nk bace tibe2
sorang Mkcik guard sowng lagi ni mcm perli aq and dengan nada suara yg nk marah
"Biar kan je die tuu xyah nk nasihat die,Biarkan die balik and nanti bile die dah balik sini esok kenelah die nanti..." ad lagi
"Die ank orng kaye die boleh bayar kompaun ala setakat 150 inggit tu murah je bagi die"
Star dari ape yg die cakap tu hati aku dah nai marah...Geram aq nk cekik2 je mkcik tu.
Aku nak kuar pon bukan gi mane pon balik umah je..tu pon umah aq...Aku taulah kesalahan aq xde kad tapi try lah CAKAP BERBUDI BAHASA SIKIT...Aku bayar lah ostel tu 900 ringgit kau tau x..Bukan 9 ringgit...
Kan xpasal2 lak aq yg xde budi bahasa ngn ko ORANG TUE..DAH LAH GUARD je bukan nye CEO ke PENGGETUA sekolah ke..NAnti aq balik ostel aq nk tengok ape riaksi die..Kalau die try marah or perli aq ,aku xteragak2 tuk tengking die balik...don't let me kurang ajar ngn orang tue..coz i'm not rude boy like u tue...

2 comments:

  1. relex doe. aku dah banyak kali kena ! makcik tu just guard je laa. kau buat tak tahu jea !

    ReplyDelete
  2. dah wat xtau lah tu...jgn sampai pagi isnin ni kene kat aq...haah

    ReplyDelete