Thursday, April 7, 2011

Duit oh money!!

Baru awal bulan aq dah nak pokai..taulah keje x tapi duit yg aq dpt xcukoplah aq rase..stakat berape rat jew ia memang x mencukupi..Bulan lepas aq mintak ngn parents aq bape kali coz xcukop duit xkan bulan ni nk mintak awal2 bulan kot..nk tunggu hujung bulan masalahnye aq dah terpokai ni..ermmm
Aku ase duit yg aq dpt ni orng lain cukup je tp knp bagi aq ia xcukup?aq ni boros sangat ke?aq memang xreti nak berjimat ntah lah knp maybe dari kecik aq xdiajar berjimat kot..tp xleh salahkan parent aq lak koz aq dah besar and kene pikir sendiri mase depan aq and kehidupan aq..TAK BESTLAH idop berdikari ni kan...maslah duit kiteb kene pikir sendiri klau dulu xde duit aq xkesah pon coz parent aq akan bagi tanpa bising2..nak ape je boleh tapi sejak aq dah besar panjang ni duit xcukop boleh mintak ngn diowng tapi aq kenelah dengar motivasi dulu baru dpt...SEdiH nye...Duit Oh MOneY!!!!!!