Wednesday, April 27, 2011

Friends or Girlfriends

Kawan or awek lagi penting ye??
Ermmm...semua kawan2 aku dah ade couple mereka masing2 aku je masih solo selepas my first love dulu aku langsung dah xde couple.Kadang-kandang terfikir gak nak cari couple baru tapi sapelah nak kat aku ni...hhuuhu

Pada awal tahun ni aku mula terpikat pada kawan pompuan aku yang abru aku kenal dalam tahun ni gak lah.Die bagi aku seorang yang cantik and baik lagi solehah lah katakan hahaa.Mula-mula aku anggap die macam kawan biasa je pada mulanya tapi bila kami selalu gak berjumpa perasaan untuk aku jatuh cinta pada-nya mula berputik.Aku xtau macam mana perasaan itu boleh timbul sedangkan aku cuma anggap die bebagai kawan je.

Apabila perasaan itu timbul,aku menulis yg aku FALL IN LOVE dengan sesorang,apabila dibaca oleh kawan2 ku mereka mulalah syak yang bukan2 haha macam tau-tau je diowang ni.Tapi aku xkesah coz memang betolah kot ape yang mereka cakap dengan sape aku faal in luve.huuu.

Bila aku citer kat kawan baik aku kat kampong,diemenasihati aku supaya hapuskan perasaan itu kerana apabile kite MENCINTAI kawan kite ia akan menyebabkan hubungan persahabatan kite hilang.Die suruh aku pikir masa depan aku bile aku break dengan GIRL tu adakah aku akan BERKAWAN lagi dengan GIRL itu or tak.Dan bile aku pikirkan balik ade betolnya ape yang diberitau oleh kawan aku tu.Bili kite mencintai kawan sendiri PERSAHABATAN itu akan hilang dan terhapus.

Dan duduk beberapa lame selepas kawan aku cakap pekara itu,aku dapat tau yang GIRL itu dah berpunya.Alangkah sedihnye aku selamat aku tak luahkan lagi perasaan aku kat die kalau xmalu aku.Walauapa pun aku still berkawan dengan die sampai lah ari ni.
Dan bagi aku selepas ape yang terjadi dan ape yang diberitau oleh kawan aku,aku rase KAWAN more important than girlfriend...

No comments:

Post a Comment