Friday, April 29, 2011

After so LONG!!!i wait 4HP final year.

HARRY POTTER??

woW gempak seh,citer yang paling lama aku follow dari aku sekolah rendah sampai lah sekarang HP adalah citer terbaik,tergempak,dan pelbagai jenis TER lagi laah.TAhun ni dalam bulan JUN HP7 part2 akan kuar dan merupakan yang terakhir.Hampir 12tahun dari tahun 1999 xsilap aku waktu tu aku darjah 1 aku mula suka tengok HP.Dan untuk pengakhiran citer ni aku arap selepas HP ada citer lain yang hampir sama mcm HP.

Sekarang ni aku tengah baca novel yang terkenal kat UK dan digelar di UK sebagai 'the next HP' citer die adelah TUNNELS.Citer ni bagi aku best gak lah penuh dengan suspenye dan buat aku nak tau.Citer ni ade 4kesemua bukunye iaitu TUNNELS,DEEPER,FREEWALL,and CLOSER.
Aku arap korang pon dapat bace cter ni..Best sehh terbaik..harap lepas ni citer ni akan dibuar dalam bentuk filem mcm HP.huuuhu..k...dadadadaaaaa.....

2 comments: