Tuesday, June 7, 2011

Berubah??

Assalamualaikum.
Kenapa Setiap manusia berubah tak kiralah kearah kebaikan atau keburukan tapi kenapa BERUBAH?
Aku sendiripun telah banyak berubah daripada masa lalu aku kepada sekarang.Ramai kawan-kawan aku juga kini dah berubah.
Jika dulu aku seorang yang kurang nakal-nye kini aku dah semakin nakal,hahaha jika dulu aku suke borak dgn budak pompuan kat klaz tapi skun aku dah malu-malu nak borak ngn diornag.Waktu sekolah dulu aku boleh lah dikatekan periang and xtau malu tapi sekarang bile dlm klaz je aku ade sedikit malu dan kau rase aku dah kurang bercakap.Aku tak tau kenapa bende mcm ni boleh berlaku dan aku taktau kenapa sekarang aku jadi macam ni.
Berkenaan dengan kawan-kawan aku lak ade yang berubah dan ade yang masih xberubah-ubah.Yang berubah ade ke-kebaikan dan ade ke-keburukan.Yang kearah kebaikan tu aku xkisah lah yg keburukan lak aku ape kesah lantak lah diowang asalkan diowang ingat aku dan xlupakan aku.hahahhaa
Daripada persoalan aku,kenapa manusia berubah?dan adakan setiap manusia perlu berubah?? sampai lah sekarang aku xboleh jawab persoalan itu dan kalau ade sesiapa yg boleh menjawabnye tolonglah ye...
Ape-ape pun kalau perubahan itu baik berubahlah.......