Tuesday, June 7, 2011

Summer vacation...

Be4 holiday nak sangat ber-holiday nye dah holiday bosan gyler lak skun ni.HAiii apelah nasib aku ni membosan kan betol lah.Kawan-kawan semua xde kat umah xtau aku diowang ni gi mane,aku lak xtau nak pergi mane asyik tengok tv,dvd,on9 bosan gak.Nampaknye cuti-cuti macam ni aku tido,bangun,makan,tengok tv,tu lah hari2 aku wat waktu cuti ni.Bosannn........
kalau aku xbalik kampong boleh jugak jumpe member2 aku,tengok wayang kew,lepak mamak kew tapi skun???ehmmm ................














BORE SUMMER VACATION....
I VERY HATE WHEN I FELT BOREDDDDD..........
I'M BOREDOM......NOW.