Wednesday, June 22, 2011

Balik KL....

Hari ni dah hari rabu..wah aku dah xsabar nak balik KL ni coz macam-macam bende aku nak buat yang tak boleh buat kat kelantan ni..Ak nak tengok wayang,nak hangout dgn member2,and xsabar nak gi beli ipod coz kat sini mahal....

Selama sebulan aku duk kat kelantan ni bosan dowh bosan sangat-sangat kalau dulu best lah ade member-member tapi sekarang semua dah xde semuanye study kat luar...Sebulan cuti duk kat umah ni macam neraka pon ade gak or mcm aku duk dalam sebuah bilik yang gelap dan kosong xtau nak buat ape.Nak kuar kenderaan xde duk umah makayah aku.xkan aku nak naik basikal atuk aku kot malu lah...
Walaupun cuti kat kelantan ni bosan tapi bile dah jumpe parents rase seronok lak makan sama-sama,main dengan adik2....and jumpe atunenek ak.hhahha...
Ahad ni aku akan balik KL..dan aku betul-betul excited giler ni....Dan bukan sebab nak hangout or tengok wayang je aku jugak xsabar nak masuk sem 5...

Sem 5 ni aku harap aku RAJIN lah sikit dan berusaha untuk dapatkan result yang terbaik Insyallah....Sem ni jugak aku dengar ade public speaking..wadooiii ni satu masalah ni...Maksudnye aku kene beli lagi banyaklah buku English tuk menambahkan kefahaman aku dalam bahasa ni....
Talking bout english sejak aku dengar lagu JB ni aku dah cair laah sikit cakap bahasa english..hahhaha kalau dulu aku bosan giler subj ni....

WeeeeHHHHhhhhh.... dah jauh tersasar ni.huu ok lah nampaknye hari ni aku happy snagat and cant wait for this sunday...KL i'm back.......yahoooooooo........Kelantan Byeee.....

No comments:

Post a Comment