Monday, June 20, 2011

A Million Dreams....(sejuta Impian)

Assalamualaikum.....

Setiap manusia mempunyai impian masing-masing dalam kehidupan diorang.Impian untuk menjadikansesuatu pekara itu kearah yang lebih baik atau impian untuk memberikan kemudahan ,kebaikan atau something yang boleh dianggap dan dipanggil impian...(ermmm pelik je ayat..haha).Ape-ape pun untuk mengejar impian dan mendapatkanye memang memerlukan keazaman yang kuat dan kesabaran dalam mencapai sesuatu impian itu.
Never giveup dan dont giveup..

Berkenaan Sejuta impian yang saya impikan selama saya hidup dudunia ni pelbagai impian yang saya mahu realisasikan dan menjadikan impian saya itu menjadi satu realiti dan nyata.Tapi ape yang dikatakan untuk mencapai impian itu bukanlah senang macam makan kacang kan..haha..

My  dreams just now ialah saya mahu prove to my parents i can be good boy and smart in manage time wisely.yeap aku akan jadikan itu satu impian yang akan menjadi satu kenyataan nanti insyallah.
Impian aku kedua adalah aku mahu mencapai kejayaan yang teramat lah brilliant and success  in my whole life.nanti.......hahaha..

Dan Impian saya yang amat penting bagi saya,saya mau lihat Malaysia suatu hari nanti menjadi sebuah pusat dan hab ekonomi di asia dan menjadi negara islam yang disegani negara-negara barat.Ini adalah satu impian untuk saya terus belajar dan berusaha untuk negara yang saya banggakan iaitu MALAYSIA..(wah patriotik kan kan....)

I think cukuplah setakat inisaje lah kan,tau xsampai sejuta pun impian aku.hhhahaa impian-impian yang lain tu biarlah pribadi bagi aku and only me know wot my dreams..hahha...

No comments:

Post a Comment