Friday, June 24, 2011

Last Days Of Semester Break....

Assalamualaikum....


After a month aku cuti sem  for this year's dan merupakan cuti sem pertama untuk tahun ini aku rase sangatlah gembira.....Pada this sem break aku dapat meluangkan masa with my family and my old friends..You now,when a haliday ,they hope that holidays menjadi holidays yang menyeronokan bagi mereka.Termasuk aku,aku mengharapkan waktu cuti itu sesuatu yang awesome and interesting bagi memuaskan dan mengisi masa cuti aku.
When my holiday  masuk minggu yang ke 2 dan 3 kebosan itu mulalah timbul...Korang taulah kan duk kat umah nenek aku xtau nak buat ape.Dengan kenderaan xde nak keliling kampung and somebody pon not at there.(haha yang aku kenalah).Ramai orang kat sana aku stay kat umah jew lah dah putih dah sikit aku ni coz xkuar rumah.
Sepanjang aku ade kat umah tu aku just online,main psp,tengok tv,movie,tido,bangun makan,mandi...
Bapaklah bosan.....
Itu pada pertengahan cuti..Tapi bile minggu-minggu akhir cuti aku pulak mula lah pulak keseronokan.Aku pun peliklah nape kalau last days jew baru ada keseronokan..ermmm.......
And on the last day tu perasaan malas tuk gi kelas dah ade...Biaselah kan cuti lama sangat malas dah menguasai diri aku ni...(aku minat lagu LAZY SONG) hahaha.....
Tapi nak buat macam mana aku as an student mestilah g belajar walaupun malas cikit.
And for this sem yang akan start 2-3 days lagi, i'm hope i get high pointer and this sem ade PUBLIC SPEAKING this thing make me insane.dan harapan nya lagi ialah supaya saya xde lah MALAS lagi lepas ni....Aku mesti buang bende tu coz that thing make me failed.....
PublicSpeaking soon insyallah i try yang terbaik........








PERASAAN BERAT HATI DAN SUSAH HATI...
MISS MY KAMPONG.......
AND I'M VERY MALAS NAK GI KELAS..........
hOPE GET best LECT

No comments:

Post a Comment