Friday, June 10, 2011

Wot i do......

Hari ini 10 June 2011.....
Sebenar aku bosan waktu aku tulis blog ni sambil menunggu download aku siap(game PSP).

Dah berapa minggu aku cuti dan pada waktu cuti-cuti mcm ni keadaan bosan biasenye berlaku.Tapi xkesemua hari waktu cuti ni bosan ade gak best nye waktu kuar tengok wayang ngn kawan2,mkn bersama family yg dah lama xmakan bersama,pergi tempat yang aku rase nak pergi dan menghabiskan mase tengok tv dan dvd yg aku beli dan citer yang aku download,bukan tu jew dalam mase cuti ni jew aku dah habiskan 2 game iaitu silent hill dan game perang xingat namenye...Sekarang ni aku tengah berhempas pulas menghabiskan game gladiator...

Ermmm tapi aku ade gak sedikit sedih bile aku balik kampong aku xleh nak tengok citer KL Gangster sayang sekali..xtau lah sempatke xaku tengok citer tu,bukan tu jew konsert AF kat Putrajaya pon aku xleh nk tengok gak(aku xminat pon AF9).Tapi xpe asalkan aku boleh jumpe nenek and atok aku kat kampong dah kire ok lah..

Hari ni hari jumaat so memandangkan aku masih lagi cuti aktiviti untuk hari ni aku belom pikir lagi.Esok sabtu kalau jadi aku nk g Cameron ngn kawan aku,kalau jadi tapi mintak-mintak jadi.Aku nak g menari kat ladang teh ni hahahahaaa......
ermm...nak citer ape lagi eh??ahah walaupun cuti ni ade part yg agak bosancoz xtau nak buat ape tapi aku suke waktu cuti macam ni coz aku xyah bangun awal g belajar.rase dah macam malas je nak belajar tapi kalau kerje nak buat ape aku xreti keje lagi.Waktu cuti macam nilah aku boleh tido lambat bangun lambat...samapai ade satu hari tu aku bangun pukul 2ptng tu pon mak aku tutup kipas panas dowh..hahahha...

Nampaknye samapi sini saje lah citer aku..rase dah mengantuk ni....
BYE......

No comments:

Post a Comment