Wednesday, May 18, 2011

Today is my Birthday..

Hihihi...

Today I'm is the old boy,but not old enough.Huuuuuuuuuuhhhhh xsangka masa cepat betol berjalan.I'm still remember time aku form 1 dan waktu aku sekolah rendah.Kejadian tu semua macam baru semalam je berlaku.Jujur aku cakap waktu kecik-kecik dulu adalah zaman yang xakan aku lupakan sampai bile2.Dan sekarang aku baru sedar yang aku dah semakin dewasa dan semakin tua.Memang kalau waktu sekolah rendah dulu rase alahai lambatnye nak besar,keje dan dapat idup bebas tanpa dimarahi mak.Tapi bile dah dewasa macam sekarang ni alangkah bestnye kalau aku kecik xbesar-besar pon xpe kerana bagi aku waktu kecik adalah waktu paling best.
Ape-ape pon aku kene terima ni semua setiap manusia dan bende yang idup akan membesar kan.For today, is my birthday,aku bersyukur sangat2 kerana aku masih dapat merasai sebuah kehidupan yang baik walaupun ianya xsesempurna yang diharapkan,dan aku bersyukur aku xmempunyai ape2 penyakit dan diberikan kesihan yang amat bernilai ini.
Aku harap aku dapat ape yang terbaik in my life......

No comments:

Post a Comment