Thursday, May 12, 2011

I'm not stupid!!

Uhhh....lepas satu seksaan dan esok ade lagi satu seksaan sampailah hujung bulan ni baru habis semua seksaan exam aku.
Hari ni aku exam agama nak kate susah senang nak kate senang ade jugak sikit susah xtau lah result camne nanti just wait...
Lepas aku balik exam je letak bag tukar baju aku bukak laptop,and aku terus je tengok movie yg aku download pagi tadi (subuh).Tajuk citer yang aku tengok tu 'AKU TAK BODOH'.
Citer ni dah lama kuar tapi aku baru tengok so tengok laa..Mula-mula lawak lah gak citer die tapi sampai part2 last tu sedih siot sampai nak kuar air mata aku.Citer die macam ade lah sikit kenemengena dgn aku sebab tu sedih tu..
Cite die 1family parent diorang busy je memanjang and xde mase nak tau tentang anak2 sampai anak2 terpaksan cari kawan tuk memenuhi masa kosong dan ank 1st diowang ni jugak suka meluangkan masa dgn blog-nya(macam aku lah).
!lagi family die bercerai coz ayah die dulu banduan.Die live dgn bapak die tapi biasalah kan banduan suka pukul2 anak..

Ermm kalau aku nak citer lagi sampai habis nampaknye panjanglah aku kene type so korang tengoklah sendiri nanti.Tapi bagi aku citer die bestlah ditonton seisi family and sedih komedi..ape-ape pon "I'm not STUPID".

No comments:

Post a Comment