Saturday, August 6, 2011

When I ask Allah ,Why.......

Today is Aug 6th 2011 and today jugaklah 6days kita berpuasa.Selama itu jugaklah aku xberpeluang lagi untuk membuat ape yang boleh dikatakan memuskan hati aku.From another side masalah dalam kehidupan manusia memang xdapat dipisahkan.
Aku xberpeluang lagi menunaikan solat teraweh sapanjang 6D kite berpuasa.Tapi alhamdullilah puasa aku penuh..setakat ini,lagi pon aku xde masalah dengan puasa coz aku pon kurang makan dan ia xmemberi kesan walaupun aku berpuasa.
Dalam bulan ni aku banyak berfkir mengenai diri aku..Siapa aku??ape kelebihan aku??aku xpandai kew??bodoh kew aku??Kenapa aku xmembesar mcm kawan-kawan aku??
Why Me!!??
Why Me??
Kenapa Aku?
kenapa aku xmacam orang lain?
kenapa aku lain?
why i'm not perfect? Why?
This things always bermain in my mind..
i don't know why
Adakah ia dugaan or what?
Why?
.................................................................................................................................................................
Tipu lah kalau aku xnak jadi yang terbaik dalam hidup aku.Aku nak jadi orang yang berguna,
aku nak ape yang xde pada aku,
aku xnak orang pandang aku  dan tanya aku 'WEH ASAL KAU KURUS SANGAT DOWH'
aku xsuka my Voice..
Kadang-kadang aku benci diri aku sendiri..
'Weh Ko pompuan kew'
Why Allah??
WHY???

No comments:

Post a Comment