Friday, August 12, 2011

Don't Judge Books from its cover..

"Weh die tu baik je aku nampak,takcayalah aku die buat benda macam tu"
Itu ayat kalau kite looksomeone dari luaran saje.Dalamnye kite xtau sape die sebenarnya.
 OR
"Cantiknye kek ni mesti sedapkan"bile makan je kek tu xsedap langsung.

Kita jangan lihat something dari luaran saje iaitu COVER..So aku cuma nak bagi pemdapat aku tentang tajuk ni.

Semalam aku tengok berita (Seorang guru agama berstatus USTAZ meliwat(sodom) seorang remaja lelaki berumur 13tahun).Macam xpercaya pon ade jugak,Its real??terkezut aku and someone tell me lebih baik die cari pompuan daripada budak laki.daripada ape yg dikatekan tu aku terpikir ustaz ni dah ade isteri tapi isteri die mengajar kat Kelanta,so adekah ustaz ni GAY tapi die dah ade isteri..ermm....

Bukan tu je baru-baru ni dalam tahun ni jugak Pelajar sekolah AGAMA kat kedah yg berumur 12tahun MELIWAT pelajar lelaki 9tahun kat ostel.Sekolah agama tu..Aku terpikir jugak ape yang sekolah agama ni ajar sampai pelajar diorang melakukan bende macam ni.Nak kate remaja tu kurang didikan agama mustahil coz die sekolah agama.

Lagi berita-seorang guru mengaji or guru agama jugak dalam tahun ni ditangkap selepas die dikatekan memaksa anak angkatnye yang kurang upaya or cacat buat seks oral.Aku xtau lah apenak jadi dengan ustaz-ustaz di negara kite ni.Aku xbermaksud semua guru agama macam tu tapi kebanyak kan kes sodom ni melibatkan sekolah agama dan guru agama.Ape punca semua ni berlaku??
(ke diorang ikot ketua mereka yg suka menYODOM)hahaha...

Kalau macam ni lah mereka-mereka sape yang nak dijadikan contoh lagi.Some parents jugak takot nak antar anak-anak mereka ke sekolah yang totally lelaki sebab bile dah semua lelaki dan terlalu rapat dengan kawan walaupun sesama lelaki perasaan lain mula timbul.Sebab tu cikgu aku dulu marah ble student die berkawan baik sangat sampai dah macam couple takot jadi pekara macam ni.

Nampaknye sampai sini jelah pendapat aku tentang semua ni.So jangan kite tengok die pakai JUBAH,BERKOPIAH,JANGGOT PANJANG kite pon kate die tu baik orangnya.Kite dekati die dulu dan baru kite tahu siape die.Dan jangan tengok orang yang NAMPAK xberapa nak alim itu jahat.
"DON'T JUDGE BUKU DARIPADA ITS COVER"...

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment