Wednesday, May 30, 2012

FOOTSTOOL

Sapa kaki Bangkuu angkat kaki skun!!!

Ahh sape kaki bangku??
OooH that me lah...cihh xmalukan mengaku kaki bngku..
memang xmalu pon dah hakikat kan buat ape nk malu.Kaki bngku ke x ke yg penting lelaki.
tak semestinya kaki bangku ni xde kejantanan dan kelakian nya.Maybe diorang xminat main bola jd lah kaki bangku, sama jugak kalau laki xreti main basketball adakah dia xde kelakian??
tak kan so kalau aku xreti main bola xbermakne aku ni xlaki!

Aku minat tengok bola antara Malaysia dan negara luar tp yg pling aku suka tngk adalah Malaysia vs Indonesia..ia buat ak lebih semangat dan jntung begerak kencang..and for club lak semestinya MU lah...

Tengok match memang minat tp klau aku main bola memang tak akan berlaku. Sejak sekolah rendah sampai skun aku xsuka main bola.Sepak bola pon aku xtau lah boleh ke tak... Aku memng rasa nak main bola sepak tu tp bile bende dah xbiasa tiba2 nk try buat mcm something wronglah aku rasa. Sampai aku kata nk kuar main bola je, parents aku dah perli2 aku dah.. "pandai ke"?
Sama jugak status aku kat FB 'Kuar main bola kejap' lepas tu bnyak lah comment dr adik aku,mkcik aku rata2 kata pandai ke?? ala sekadar status je tu..

So kalau bende yg xbiasa dilakukan jgn harap org nk caya dan sokong kita nk buat. dr situ aku giveup lebih baik xyah main klau semua pandang rendah kat aku.Lagi pon aku xlasak kan kan...

Tapi xpelah kaki bangku ke tak ke yg penting diorg happy dgn kehidupan diorang. Ingat jantan tetap jantan walaupon xreti main bola sebab bola tidak menunjukan die tu janta ke betina ke yg membuktikan itu adalah BURUNG dan SARANG nya!!

ASSALAMUALAIKUM!!

No comments:

Post a Comment