Thursday, May 3, 2012

SHOWDOWN 2012 first SHOW is AweSome!

Assalamualaikumwarohmatuwallahiwabarokatuuh......

Hi semua korang minat showdown x? klau minat ok klau xminat mih baca jew..

Semalam aku dapat panggilan dr 8Tv  and bagi tau aku yg aku dpt tiket free untuk tgok Showdown 1st show kat KL Live.Waktu tu aku tgah study almaklum lah exam 9hb ni...Bila dpt kol tu aku dgn member aku pon fikir nk gi ke x dah lah KL tu jauh mengambil masa 30minit dgn jam nya lagi kan.

So i think it over before i decide nk gi.Yelah kan peluang datang sekali je mana tau lepas ni dah xxdpt dah free tiket. So fikir punya fikit jadilah gi Kl Live.

Dengan perasaan xsabar2 nk tengok showdown secara live ni aku drive dgn cermat..selamat x sesat tau kita org cari KL Live tu.hehe...

Kita org sampai je KL live tgok jam awal lagi, wooh semangat gitu sakit belakang aku jauh wook KL-Putrajaya aku rasa lah.haha..

Waktu kami tunggu untuk masuk hall tu adalah mamat baju pink ni tanya aku..
"korang support crew mana?"
aku terdiam kejap..
"WALAWEI lah dlm hati aku.."
aku diam je malas rlayan mamat ni..
"korang mesti ada IDOLA korang kan klau x sia2 lah dtgkan"
betol jugak kata dia...
Aku support Dem Lepak Boyz kata nya..
Aku diam jew..
Aku dgm member aku nk sebut WALAWEI tp mcm mulut tu terkunci tau xterkata..
lepas tu dia terus bla..
mesti dia kata budak ni bisu ke ape..
hahaha......seriously aku xsuka cakap dgn org xkenal...

Pkul 8.50 kta org masuk hall...memey terbaiklah perasaan aku membuak2 ni nk tgok crew aku minat..DEM LEPAK BOYZ and WALAWEI..haha
















No comments:

Post a Comment