Wednesday, May 16, 2012

Alhamdulillah I finished!

Assalamualaikum..


WE ARE FAMILY..

Semalam 15 MAY 2012 merupakan last paawwper aku for last Sem. hoooray happy nya rasa selepas 3 tahun aku belajar dlm Diploma Business managment akhirnya tamat sudah. Aku berharap keputusan nya nanti tidak menghampakan aku untuk meneruskan pengajian ku ke peringkat yg lebih tinggi. Aku juga berharap xde lah paper yg repeat dan sebagainya, Insyallah!

SYAHMIE
AKU DAN FAHMI
Banyak pengalaman yg aku dapat selama aku menetap dan bljar di sini. Ia membuat aku menjadi lebih matang dan menjadikan aku insan yg tau ape itu kehiduppan.

Kalau dulu aku dibesarkan dirumah bersama family aku dlm keadaan yg serba selesa tapi bila aku study jauh drpd family aku tau susahnya hidup tanpa mereka. Contohnya bila lapar, kalau kat rumah time lapar je makanan dah sedia ada di atas meja just ambik pinggang dan makan. Tapi bila katostel aku kene turun cari makan dan time kehabisan duit kita org roommate just makan meggi je.

Pengalam belajar jauh dr family tambah lagi first time duk ostel memang pd mulanya xbest rase mcm nk balik jew umah, tapi bile satu sem bersama member2 perasaan seronok tu semakin bertambah sehingga sometime aku lupa family di kampong.

PAAN
Banyak lagi pengalaman,pengajaran yg aku perolehi selama 3 tahun ini. Dari sem 1-6 pengalaman lah yg mengajar aku erti semua ini. Alhamdulillah aku juga mempunya kawan-kawan yg dpt membimbing aku ke arah yg lebih baik..

Sekarang dan hari-hari yg akan datang aku akan mengingati segala kenangan pahit manis bersama KPTM dan member-meber,lecture, dan everything..

MERDEKA!  MERDEKA!  MERDEKA!

2 comments:

  1. Untonglah fak, jeles aku dengan kau Hmm

    http://khairilfahmi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. haha ape yg untung tu khai?http://www.blogger.com/profile/04534789609338584839

    ReplyDelete