Monday, October 24, 2011

Exam!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Wah dah lama aku xupdate blog ni memandgankan aku busy je memanjang dgn assingment dan test.
Pejam celik-pejamcelik dah final exam.Rase kejap je masa berlalukan.
Final exam ni membuat aku serbasalah tapi masih cool,biasalahkan idup kene cool.tapi jangan terlebih cool nanti beku pulak.hahahaha.......

Persediaan for final exam kini dalam onde way.Half through lah kire...Ade subj yg aku nk buat yg terbaik dan ade yg aku rase mcm malas nk study because xberpe nk paham and kurang minat.
Bagi aku sem ni aku nk buat yg terbaik dalam final exam coz sebelum ni mark aku memang rendah.Keinginan nk berjaya tu ade tapi korang tau lah penyakit tangguhkan kerja dan malas tu sering tertanam dlm diri aku ni.Tu lah penyakit yg aku xtau mcm mane dan ape UBAT nye.

This sem OM aku akan buat persediaan awal2...Aku minat dgn subj ni tapi mark aku selalu randah.Insyallah dgn keizinan Allah aku akan score dlm final nanti.Nak tau sebab ape aku suka OM coz Cara lect tu ajar kiteorang dan beliau seorang yg tegas.Disebabkan dielah dalam hujan panas pon aku sanggup gi kelas tau dan kawan2 aku yg selalu dtg lambat tapi waktu class die semua on time.
Bagi aku subj ni senang je tapi yg menyebabkan mark aku rendah aku rase sebab penyakit tadi dan kepala otak aku ni susah nk ingat formula.Dan kelemahan lagi bahasan iatu English.Kalau perkataan senang2 xpe tapi xpe kalau xsusah bukan belajar namenye kan..hahhaha......

Dan subj lain2 bukan aku xscore insyallah aku score semuanye dan sekarang ni semangat exam membuak2 dlm diri aku ni.
Aku berharap exam kali ni mengubah nasib dan pandangan org lain terhadap aku.Dan aku pon nk MEMBANGGAKAN parents aku.....
Aku akan buktikan yg aku akan banggakan mereka nanti INSYALLAH....

Akhir kata kpd members aku gud luck for your final exam..Kate kan BOLEH!!!!!

No comments:

Post a Comment