Thursday, October 20, 2011

Malas...

Penyakit yg palin aku xsuka ialah penyakit MALAS ni.Sebagai studen memang xpatut pon ade penyakit ni.Tapi sebagai manusia ia memang ada walaupun kita tak rase pon kehadiran penyakit ni.

Aku bukan ape,kebelakangan ni aku rase badan aku malas je nk buat something.Nak bergerak kesan kesini,nk buat homework,study bace buku,dan macam2 lagilah.Yang aku nk buat adelah tido tido tido.Aku try elak tido tpi mata aku memang berat sangat nk buka.

Dalam keadaan macam ni aku memang takot kalau aku fail dlm exam nanti.
Selepas aku dapat mark petang tadi aku berazam yg aku akan buat yg terbaik dlm final nanti,insyallah,xde lagi malas,main2..Aku xnk ambik bende yg aku dah belajar tambah2 bende tu susah untuk aku.\

erm sekarang ni pon aku malas nk taip blog.hahah aku nk buat assingment investment..banyak dowhh entah rajin ke x aku buat.

(Fakhrul ingat mesti lulus exam..Rajin rajin rajin jgn Malas...........)

No comments:

Post a Comment