Monday, October 10, 2011

Nasi Lemak 2.0.....................???

Hai...Baru semalam aku dapat tengok citer Nasi Lemak 2.0 arahan Namwee.Citer ni boleh dikatekan kontroversi jugaklah coz oleh directornye maybe..haha
Aku takpandai nk bagi komen tapi yg aku boleh katakan dgn citer ni boleh tahan lah best die.Memandangkan citer ni film sulong die so ade sedikit kelemahan tapi saya percaya boleh dibaiki.
Citer ni mengajar kita tentang banyak pekara dalam kehidupan sebenar.

Bagi sesiapa yg ade masalah dgn citer ni aku harap mereka boleh membuka minda.Tengok dulu citer ni dan baru comment jgn comment first tengok tak.
Aku harap rakyat Malaysia jagan terlalu menghukum seseorang itu dgn kesilapan lalu.Maybe si Namwee ni ade buat silap dulu tapi itu dulu.Kalau nk diikutkan kita manusia sering melakukan kesilapan.
Dan lagi satu aku harap Malaysian terutama _____ jangan terlalu racist.

Ahh tu jelah aku nk bagi tau.Citer ni memnag best.Daripada korang tengok citer Hantu Bonceng or Bini-biniku Gangster bosan siot.Pengajaran pon xdpt drpd citer tu..Buang masa je tengok...
Pilih filem berdasar kualiti nye bukan kepopulariti pelakonye.

No comments:

Post a Comment