Thursday, November 3, 2011

iPad,iPhone or Nikon...

Minggu ni genaplah seminggu Ipodtouch aku hilang,sedihhh giler wook pakai baru berapa bulan dah hilang...Tapi aku redha sebab yg hilang pasti berganti kan kan...
Sekarang ni minggu exam so aku nk fokus pd exam dulu..Tapi tiap2 mlm aku asyik berangan je semenjak ipod ak ilang ni..Biasalah kalau dulu tiap2 mlm sebelom tido dengar lagu sekarang nk dgr ape..Tpon pon rosak...

Dilema aku sekarang aku dah kumpul duit masalahnye aku xtau nk beli ape..Kalau sebelom ipod aku ilang aku kumpul untuk beli cam nikon but sekarang aku pikir aku xboleh hidup tanpa music...
Hidup aku sunyi giler tanpa music.Ipod je lah kwn dan teman aku waktu aku nk tido..
 Sekarang ni aku xtau nk beli iphone 4s ke,ipad ke or nikon.
Kalau ikotkan hati aku nk beli iphone coz ia ade music.tapi duit yg aku simpan selama ni tuk beli nikon...manakala ipad lah saje je sebab senang aku nk buat keje and music pon ade...

Ya allah aku betol2 xtau..Memandangkan iphone 4s xde lagi kat Malaysia so boleh lah aku pikir dulu..aku rase iphone tu kuar second weeks in december...
ermm...harap2 ape2 pon yg aku beli nanti xilang lagi or rosak..
oh ye petang tadi cap aku pulak ilang kat hall wayang..giler careless btol aku sebab tu lah mak aku marah aku..haha....

No comments:

Post a Comment