Friday, November 18, 2011

Gejala Bincang......

Assalamualaikum....

Malam yg sunguh dingin...Sekarang ni aku kat kampon..best dapat jumpa nenek aku..hehehhe....
Tapi internet very slow...

Ah hari ni aku nk menulis tentang dan cerita pasal gejala bincang lepas jawab exam.Dari aku UPSR untill now budaya ni sering berlaku.Xkira lah exam besar or test biasa setiap kali habis jawab and kuar dewam kiteorang and others student berbincang kertas soalan yg dijawab tadi...Kalau jawapan sama ah tu kire betol lah tu tapi kalau jawapan lain dr org lain ah yg tu maybe salah.Kalau dah tau salah mula lah risau xtentu pasal and xleh nk fokus utuk paper selepas ni.

Aku nak lari daripada perbincangan selepas exam tapi xboleh sebab rata-rata pelajar berbincang.So aku pon jadi terikut-ikut sekali.....Ahhahah.....Sama lah dulu waktu aku jawab SPM subj sejarah,waktu tu soalan subjective aku jwb gune pensel bile kuar hall aku ckp kat kwn2 aku aku gune pensel.Lepas tu diorang ckp mane boleh gune pensel nanti dapat kosong.Korang tau aku jawab punye lah penuh kertas soalan tu tpi bile member cakap mcm tu aku dah xleh nk fokus dah..Risau kot kalau aku dapat kosong camne fail aku...huhuhu
Tapi time dpt result alhamdulillah aku dapat A's dlm subj tu...

So bagi aku xkira ape org nk kata salah ke betol ke bukan die yg tanda kertas tu..Jawab ikot ape yg kita rasa betol...Klau luck kita baik so syukur kalau x menyesal jew lah...hahahaha......

So kpd students form 5 yg ambik SPM Gud Luck!!!

No comments:

Post a Comment