Thursday, December 8, 2011

December!!

Sekajap jerasa dah bulan december.Pejam celik kita dah nak masuk tahun baru.Happy December semua...
Dalam bulan-bulan lepas banyak peristiwa yg berlaku kat diri kite kan??Xkiralah peristiwa itu membawa senyuman atau tangisan kerana ape yg berlaku itu mesti ada hikmahnye..

Bercakap mengenai tahun baru umor kita pon semakin bertambah maknenye kite semua semakin dewasa..Betolahah org kata waktu mendewasakan kita semua.Pada tahun 2011 ni banyak x kebaikan yg korang lakukan??Bagi aku 2011 memberi banyak pengajaran pada aku dan insyallah dengan pengajaran yg aku dapat pd tahun ni akan mematang kan aku lagi.

Menjelang tahun baru ni ape AZAM korang semua eh??Kalau aku azam2 yg lepas pon belom termakbul lagi.Ehh nasib badan tahun2 sebelom ni semua sama je aktivitinye bosan lah jugak xde kelainan lansung.Badan xbesar-besar.

Xde ape yg nak dituliskan lagi..Oh dah lama xupload pic kan,gi melancong pon xdpt ambik gambar cam xde rosak.nasib lah ....

Bye 2011......