Wednesday, December 21, 2011

Semua nak HOT!!

Hai..bosan dowh cuti-cuti ni xtau nak buat ape.Aku duk umah jew and online,blogging,youtube tu jelah keje aku.Kuar rumah tengok mataharipon x.sepanjang hari aku dlm rumah..Anak dara lah katakan.kahkahkah TERUNA ok~..

Ah hari ni kalau dilihat kan ramai budak-budak sekarang asyik mengejar HOT.Tak kiralah HOT macam mane diorang kejar.Dari status FB.Twitter,-percakapan diorang,fixie pon,and soo much more.Its about popular and ikut peredaran zaman lah kot.Ehh aku pon susah nak explain.
 Kadang-kadang diorang ni berpakaian xsenonoh kononye tu fesyen and dgn wear that semata-mata nak suruh org ramai puji die,and kata diorang tu moden.Ni pon boleh dikatakan mencari HOT ni.

Sekarang ni fixie season.Kalau dulu nak naik bike gi kedai pon malu ape class kan tapi bile kuar fixie season semua berebut-rebut beli and nak showoff  fixie die cantik,lawa,style and so on.Bukan naik fixie gi kedai dekat umah je kalau suruh bawak sampai 100km pun sanggup sebab nak showoff kat org their fixie.

Sekarang ni nak mengejar Hot xsusah just tulis status kat Facebook and Tweet kat Twitter je dah boleh HOT!!Kalau nak dilihat memang banyak status yg mengejar "LIKE" kat FB.Macam contoh aku ari tu ade tulis status via Twitter sebab aku suka tweet.Ade sekor mamat ni comment kat FB aku
"cian ko eh xde sape like"
Sialkan aku tweet and auto kuar kat Fb so statu or tweet aku tu bukan untuk mencari berapa ramai yg LIKE.Kalau kau tulis status just nak mengejar LIKE baik ko suruh org LIKE and ko bagi duit kat org yg LIKE tu.Mesti ramai yg LIKE.
Ni lah die BUDAK SEKARANG YANG nampak sangat MENGEJAR KEPOPULARI dgn STATUS FB..~Puihh~

And last sekali bile kita type status FB or use BB.Korang pun tau kan bile kite type mesti kuar via BB kan.Yang aku nak tegelak tu via BB pon kecoh tau."weh class ko guna BB" aku xde lah jelous or what but stakat BB xyah lah kecoh dowh buat malu je.Org yg pakai BB pun xde kecoh weeh aku pakai BB!!diam-diam sudah..BB sekarang ni murah je kot dah sama harga NOKIAHH...so yg pakai BB pon xyah lah nak mengejar hot dgn BB tu nanti bende tu rosak jugak.kahkah...(xde kene mengenakan??)


So kepada yg Terasa i'm sorry and yg nak mengejar HOT tu kejarlah selagi anda Boleh kejar.Ingat NERAKA lagi HOT tau.Kalau aku xnak kejar tapi nak LARI drpd HOT!!

Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment