Thursday, September 8, 2011

Susahnye menjalani Sebuah Life!!

Life..
Kalau dulu waktu kecik2 aku xtau pon ape itu life.Dulu yang aku tau bila nak besar dan buat ape yang aku xboleh buat waktu kecik.
Tapi sekarang aku dah mengerti ape itu kehiduupan.Untuk aku menempuhi kehidupan terAMATlah susah.Aku rase alangkah indahnye kalau kehidupan ni ade keajaipan mcm citer DORAEMON.tapi itu memang mustahilah kan.
ermm.....Kehidupan bagi aku sesuatu yang kita patut lalui dan tempuhi selagi kita masih bernafas.Walaupun kehidupan yang kita jalani itu seberat Batu Cave.Kadang-kadang aku ade jugak rase macam dah tak larat nak meneruskan kehidupan aku ni kalau waktu tu aku ade masalah,tapi aku terpikir balik yg aku jugak belom bersedia untuk mati.So sebagai seorang yang dalam kesusahan dan sedang mencari matlamat hidup aku dah tak tau nak buat ape.Giveup tu jangan cakaplah.

Memang sebuah Life itu susah untuk kita jalani tambahan lagi untuk menjadikan life kita tu perfect.Aku hanya mampu mengikut Fate yg Allah bagi kpd aku.Usaha sudah aku jalankan dan kalau aku ditakdirkan menjadi orang yang terumbang ambing mencari ERTI KEHIDUPAN SEBENAR hanya Tuhan yg tahu..

No comments:

Post a Comment