Sunday, September 11, 2011

HangOut

Ramai kan remaja melepak?xkirelah malam minggu ke,hari minggu ke,or normaldays.Aku heran ape best lepak??Aku pon remaja macam mereka jegak tapi dlm bad ni aku kureng sikit.Maybe aku xtau ape yg nak diborakan or ape yg ade pada lepak..

Nak kata nak luankan masa dgn kawan hari2 kite jumpa kwn kat sekolah or kat kolej.Ermm dalam hal ni jugak aku try nak mengetahui ape yg best pada lepak.Hangout xsalah dan aku xkata ia salah,aku cuma cuba utk mengetahui keseronokan hangout with friends.Yes before this i never hangout dgn kawan ke ape ke.Mereka ajak aku hangout but aku macam serba salah dan aku rase keseronokan tu kat umah menghadap laptop,Tv,ps or tidur.Kalau aku kuar aku akan penat dan bile penat itu yg aku xsuka.

Bile aku tolak ajakan to lepak dgn mereka so terdengar lah cakap2 mereka
'weh apelah ko mcm pompuan duk umah'
'Ko nak jaga mak ko ke duk umah'
'Biasalah anak mak duk bawah ketiak mak'

Sorry lah bro aku waktu tu bukan nye ape aku just take time to biasakan diri ni.
Sekarang pon walaupon aku dah xduk dgn mak aku but aku stay jugak nak balik umah,xtau lah aku..
Bile aku lepak perasaan aku lain tau mcm cuak,ape org sekeliling kata,dan bile lepak aku xsuke lepak dengan orng yg lebih dewasa aku,bukan aku takot keape tapi bile hangout dgn mereka,so mula lah isu yg dewasa dimana aku bosan mendengarnye.Isu polotiklah,kerjalah,pasal aweklah...
Kan best dgn budak sikit..Awek tu adelah tapi hangout dgn budak lain sikit tu yg aku suka..gile-gile,sewel...tapi jagan terlalu giler malu aku..

Ermm..sesiapa yg dah kenal aku korang taulah aku,aku memang boleh kuar hangout dgn korang tapi aku kurang minat untuk ber-hangout coz itu bukan cara aku.kalau jarang2 boleh lah but everyday it not ok.
so sesiapa yg terasa aku xkuar dgn korang lepak kedai mamak ke ape ke i'm so sorry...This is Me!!!!!

No comments:

Post a Comment