Friday, September 16, 2011

I Love Today....

      Wahh capatnye masa berlalu,pajam celik-pejam celik dah 3tahun aku belajar kat sini..Rase macam semalam baru aku masuk kolej..Apekan daya terimalah hakikat yg aku dah meningkat dewasa..Lepas ni boleh lah khawin kan hahaha......

Ketika di sungai congkak..
Selama aku study kat sini aku rase this sem is very best drpd last-last sem.Sem ni aku dapat ramai kawan yg aku rase dah mula hilang sikit rasa malu aku.Mereka baik semuanya rase macam sayang nak tinggalkan diorang semua bile next sem adelah last sem aku.Aku memang mengambil masa yg lama untuk rapat dengan orang.Aku dah berkawan hampir setahun dan waktu setahun tu aku rase mereka adalah yg terbaik.Kalau sebelom ni aku kene tukar-tukar kelas so untuk mengenali seseorang itu memang susah kerana aku xmcm orng lain.Kalau aku nak bercakap pon dengan orng tu aku kene ambik masa yg sangat lama.

Jamuan makan 
Bercakap berkenaan this sem,aku rase mcm sayang sangat nk biarkan sem ni berlalu.Aku takot selepas ni kami semua xakan berjumpa lagi.Macam ape yg berlaku pada aku waktu darjah 6 selepas naik form 1 aku dan member2 aku dah xjumpa.Ade yg jumpa tu pon xsemua.Dan ia berlaku lagi bile aku habis form 5 selepas tamatnye SPM.Kiteorang berpecah dan ikut haluan masing-masing.Dan ia akan berlaku lagi selepas ni.



Memang kat kolej lain kiteorang hanya berkenalan dalam waktu yg amat singkat xsama mcm kat sekolah dulu berkawan dr form1 sampai form5.Tapi hubungan persahabatan yg aku ade sekarang memang susah utk aku lepaskan.Dan aku xnak ape yg berlaku dulu berlaku sekali lagi.

Tapi ape yg berlaku dulu pasti akan berlaku jugak nanti.Aku xboleh menghentikan masa dan mengundur balik waktu.From now just tinggal 2bulan saja untuk aku bersama kawan-kawan aku kat kolej ni.Lepas ni jumpa xjumpa aku pon xtau.

Aku berharap 2bulan left menjadi masa yang panjang to me here bersama dengan member-member aku.
I LOVE TODAY........dan AkU XMAU LEPASKAN WAKTU NI....

No comments:

Post a Comment