Friday, February 10, 2012

Suatu Ketika Dahulu.

Assalamualaikum pembuka bicara..cehhwahh!!

Wookk dah lama giler tak update blog.Biasalah busy je memanjang..
Ok tadi waktu aku duk lepak dgn member aku Fahmi tiba-tiba kiteorang terborak waktu zaman dulu-dulu time sekolah.Best lah bile mengenang waktu sekolah dulu.Kiteorang citer pengalaman pahit dan manis, suka dan duka di sekolah dulu.

Hiasan..
Bile dah bercerita semua kenangan dulu mengukir senyuman buat aku dan fahmi.Macam mane time sekolah rendah waktu firstime gi camp.Pengalam bile time sukan,
"weh ko main ape time sukan kat sekolah dulu?"
Angkat berat ke??kahkah.....Lari dlm guni ke??

Rase mcm baru semalam aku habis sekolah.Dan mcm semalam jugak aku rase main kejar2 dgn kawan-kawan,best wookk time sekolah dulu.
Lepas tu teringat pulak bile gi camp motivasi UPSR.Waktu tu penceramah datang and die cerita sedih..

"Cuba bayangkan kalau awk balik dr camp ni nanti awak tengok selipar banyak depan umah awak.Bile masuk je awak nampak kedua ibubapa awak sedang dikafan kan."
(Time tu semua budak nangis termasuk lah aku.)Bagaimana nak balas jasa kedua ibubapa kite!! huhuuu sedih..
SEKATAR GAMBAR HIASAN

Aku teringin sangat kalau dpt diundurkan balik masa aku nk sangat kembali ke zaman persekolah aku.Jujur aku katakan sekolah lagi best dr korang keje,blajar kat U..
Kerana suasana disekolah ceria xde banyak stress and korang sentiasa ceria dgn member korang.

Kenangan waktu sekolah rendah tak akan aku lupakan sampai bile2..Terutama aku dihukum dgn member2 aku kat kantin waktu sekolah dulu mengajar aku erti kehidupan...

I Love the school year...
And i hope member-member aku yg kat sekolah rendah dulu dpt jumpe balik and buat reunion...

No comments:

Post a Comment