Thursday, January 5, 2012

Semesterrrr Baru 2012!!

Assalamualaikum...

Hari ni aku baru mendaftar untuk sem baru.Walaupun kwn2 aku semua dah LI and aku belom lagi tapi xpelah asalkan aku dapat teruskan pembelajaran aku dgn pointer yg baik.

Tadi time reginster ramai giler kot..Aku beratur sampai sejam di kaunter finance dan budak2 pompuan pulak asyik duk melintas je kejenye,naik marah aku nasib baik aku sabar kalau xdah lama aku sound.

Memandangkan this year is last year aku study kat sini semestinya sedih bile berpisah dgn member2 aku.Nanti belom tentu dpt jumpa lagi dengan diorang.Biasalah setiap manusia ade kehidupan masing-masing (kata along)...

Tadi time daftar pon aku xsempat nk jumpa kesemua member aku coz aku busy running short of time coz adik aku sekarang ni pulak menunggu SPM so die keje sambilan,aku kene antar and ambik die.So sorry lah kwn2 aku xsempat nk mintak maaf dgn korang walaupun aku tau aku xabis study lagi tp korang dah last sem....(sedih)..

For this sem ak just take 2subj je and i hope dptlah kumpul pointer lebih sikit..
ermm...mesti sem ni aku busy sikit kot walaupon subj sikit tapi aku kene buat 2keje.Gi kolj and pickup my sister everyday in different place..tapi xpe tugas aku as a brother..haha
nanti bile dah khawin aku ambik anak aku pulak kat sekolah kahakahak...

Oklah hari ni penant sangat so aku nak tido lu r..So this year lastyear and to all my fwens
"enjoy your life and don't forget me."
hhahahaha...........

No comments:

Post a Comment