Wednesday, March 23, 2011

Born to be somebody...

hermmm....hari yg membosankan hari ni..xtau nk wat pew..kehidupan yg sangat bosan giler2..
Aq nk taulah best ke jd budak2 nakal??or parent korang xyah ganggu peribadi korang..xambik kesah kite nk g mane,kuar ngn sape,balik lambat pon xpe..ermmm memang best kan..tapi kalau mcm tu nmpak mcm parents kite xpedulikan kite lak.
Boleh kalau diorng nk ambik tau tp janganlah keterlaluan..Mcm aq nk kuar pon susah..aq nk kebebasan dlm hidup aq biar lah kejap pon..Aq nk kwn ngn sape aq suke,couple ngn sape aq nk,tp ni semue susah dlm kehidupan aq skun ni..Aq x marah kat parent aq tp aq rase sedikit terkongkong apabila aq nk kuar gi camp ngn member pon xdpt..Kalau mcm ni aq x JANTAN lah..gerammm aq...Aq tau diorang risau pasal keselamatan aq tp aq dah besar lah aq leh jage diri aq sendiri...
Aq tau mane buruk dan baik..
Aq pikir terus pikir nape aq xmcm kwn2 aq yg lain..hidup ni kosong  tnpa kebebasan..Time aq suke bila aq dpt balik ostel..aq leh wat ape je yg aq suke bebas tp xdelah smapai aq wat bende buruk kan.
Im born to be somebody and i know wht i want to be in my life..