Wednesday, February 20, 2013

Matured, childish and Me

Should I be someone not me??

Assalamualaikum and peace yaww...

Today I just wanna write and talking about what you think about me... should I become someone else to make everybody happy with me?

I aware who I am and some people of my friend think i'm not mature yet. But this is ME.
I can't be somebody yg bukan myself. Maybe some of my friends tak berapa selesa bergaul dengan aku sebab aku ni xsuka serius walaupun dlm hal-hal serius. Bukan aku anggap all things not important but untuk menunjukan kita serius kepada kawan yg jugak dalam keadaan serius dan under a lot pressure I think ia tidak sesuai. Maybe itu agak pelik but dlm kepala aku ia tidak kene pada masa.

Aku take serius issue tu sebagaimana aku berfikir dan aku no need to show pada luaran yg aku serius. Biar kite berfikir dalam kepala otak dan tunjukan pada luaran yg kita mcm xberfikir. Ia lebih elok kerana dgn memikirkan sesautu perlu ketenangan dan kecerian barulah otak boleh berfungsi dgn baik.

Ramai of my kawan said kau ni umur je meningkat but your attitude like a child. Yep maybelah kot aku mcm tu. Aku rase aku dah cukup matang untuk berfikir mana baik dan mana buruk. Klau korang rase aku like budak2 it on u. I can't force someone to think positive about myself.

Jadi budak-budak tu best sebb kite hanya think tentang keseronokan. Ya tu betol tp dalam kebudak-budakan aku bukanye aku xfikir about my feature and problems around me. Kadang2 aku merepek, sometime jugak aku mumble dan talking to myself.
Ia dpt membantu aku menghilangkan stress.

Biar ape orgkata its ME. Aku selesa dgn diri aku dan aku xmenyusahkan korang. Aku try jd lebih serius dan mature but i can't jd orang lain dan itu akan jdikan aku seorang yg hypocrite.

PEACE..........................................(sorry for grammar and suckker enghlish)

No comments:

Post a Comment